Lasse och Sibylla med Saab 99 är närmast stammisar på klassikerträffar. I år kom dom även med en båt, givetvis byggd av Saab.
Rainier de Klarks koja har vi skrivit om tidigare. Han har byggt en replika av Miniprotototypen ADO15
Claes Bryngelssons fina BMW 3,0 har vi också skrivit om tidigare, långväga besökare från Arvika
Tatra 603 väcker uppmärksamhet vart den än kommer.
Toyotor rullade det in i stort antal på Grytsberg. Man passade på att fira 50 år i Sverige, mer om det lite längre fram
En annan klassikerkändis, Mats Lundgren med sin nästan unika Ford Zodiac estate.
Och Joakim Dyredand med sin jättegröna lågmilare, BMW 316
Opel Ascona SR deltog i svängen, ägaren Bengt Ejdwinsson köpte den ny 1974!
Vräkig, burlesk och underbar, Excalibur.
Jon Remmers förbereder sig för dagens arbetsuppgift, fixa glans på en bedagad Fiat Uno.
Mats Älfvåg säljer fina och ovanliga broschyrer och annan trevlig automobila
Verktygsboden är på plats med.
Dubbelt med Excalibur på Grytsberg
Carl fick prata ganska mycket Toyota före jubelsvängen.
Lancia Appia från 1958 visas upp.
Och här presenteras den ovanliga Zodiacen inför starten av jubelsvängen.
Rainer Hofstädter med Alfa Romeo Giulia
>Svängens enda tvåhjuling, Yamaha XT250
Modern klassiker, Lars Lindblom körde Chevrolet Impala SS från 1995. Det gjorde han även såpass bra att han vann jubelsvängen också!
Kjell Svensson stod i år utan bil, men fick låna Morris Monorn för rundan.
Jan Karlsson med Renault 17TS på väg ut.
Toyota Crown svänger ut från Grytsberg
Mycket fin Hudson Pacemaker från 1951, deltog inte i rallyt men kikade förbi ändå.
EN annan besökare med fin Renault 10 Major
Mikael Thelin och Lars Ivar Nilsson i DS Pallas.
Elin svischar förbi med Skodan
Fredrik Nyblad utom tävlan körde med en bit på rundan också.
Magnus Dahlberg med Mazda RX-5
Den här fina Dodge Dart cabrioleten deltog, orenoverad originalbil som rullat i samma familj sen ny.
Tillbaka på grytsberg för en sista punkt på jubelsvängen, Mats Grimmer förklara hur manöverprovet skall gå till. Bo Dahlberg kör Mazda Miaatan.
Det gällde att bedöma sin bils bredd och placera ut konerna och passera med minsta möjliga mariginal
Ola Söderpalm lyckades inte helt 100 med sin tuffa Affa Romeo SZ
Jonta Hänninen missbedömde bredden på sin fina Toyota Crown med bred mariginal, men däremot vann han Toyotas egna tipspromenad istället.