Bild
Nästa artikel

Retro i reklamen

reklam

Varför ändra på ett klassiskt koncept?

Kommentarer

#1
Rolle
2018-02-02 10:41

Vilken årsmodell undertecknad skulle välja är ganska uppenbart ;-)

Rolle

#2
Erik J
2018-02-02 15:42

Underbart och annorlunda! Och ett bevis på att livet i grunden är detsamma.

#3
Johan Thuresson
2018-02-02 22:29

Bara för att man har en bil från 1956 så blir det inte 1956 överallt annars också...

Tycker nog att mycket av fordonsreklamen innehåller en hel del illustrationer nu också. Bildgoogla på lite nya bilmodeller så inser man snabbt att SÅ många olika alternativ på hur exvis fronten ser ut finns det faktiskt inte. Vad som sedan är just renodlad reklam och vad om är "läckta bilder" i reklamsyfte är en annan diskussion.

Hej!

Vi har förståelse för att du använder adblocker, men hoppas att du kan stänga av den för vår sajt. Annonser är en förutsättning för att vi ska kunna fortsätta att driva sajten.