
Frukostklubben som drivits i tidningen Klassikers regi tillsammans med lokala klubbar och kompisgäng sedan 2013 får en ny huvudsponsor: Verktygsboden.
– Det är med glädje vi blir delaktiga i detta fantastiska event, säger Lars Edwardsson på Verktygsboden. Vi har varit på flera frukostklubbar i olika delar av landet genom åren och smittats av den genuina glädjen och entusiasmen!
Planen för sommarens träffar ligger redan fast med totalt 40 arrangemang i elva olika regioner. Verktygsbodens plan är att dels vara på plats vid flera av morgonträffarna runt om i landet, dels ta fram kul produkter som hör ihop med glädjen att mötas i gryningen med våra entusiastfordon.
– Vi kan tillföra mer resurser som gör att Frukostklubben kan utvecklas och växa ytterligare – utan att frångå grundrecepet, säger Lars.
Man ser även spännande samarbeten med andra aktörer framför sig.
– Allt kommer förstås inte att kunna sjösättas direkt men vi ser långsiktigt på det här, säger Lars Edwardsson. Vi kommer att hålla en tät dialog med klubbarna.
Detaljerad information kommer att finnas på www.verktygsboden.se/frukostklubben

Ämnen i artikeln
Genom att anmäla dig godkänner du OK-förlagets personuppgiftspolicy.